מאמרים

גמישים בעסקים - המשך למאמר

אם הבעלים לא מגלה גמישות במחירים, או יודע לעשות יחסי ציבור חכמים, פרסום, מבצעים ועוד, העסק עלול ליפול, ולרוב הדבר נגרם מגאווה או מקשיחות, מנוקשות הבעלים המקובע. לאיש אין נוסחת קסמים והחיים הפיננסיים הם רק ניסוי וטעיה. העניין העיסקי הכלכלי חל על כל בית עסק בין יבואן בדים ועד שיעורים פרטיים של אייקידו לצעירים. העולם הפיננסי בנוי על ניסיונות ועל גמישות, על חישובים ועל התמדה. מי שרוצה לעשות כסף צריך להיות קוסמטיקאית של כספים. למידע לחץ כאן. משמעות העניין היא כי לצורך רווח יש לטפל, לטפח, להזין ולנקות מגורמים מזיקים. חשוב לדעת כי אפילו בעיסוקים כגון מכירת בלוני הליום יש חובה בעיסוקים פיננסיים, שלא לדבר על הקמת חברות גדולות. אם אתם בעלי עסק קטן של אייקידו למשל, וברצונכם להתפתח ולהגדיל את התחום שלכם ולהקים מכון מיוחד לאומנויות לחימה, תיזדקקו לכלים ולהדרכות שייעדו אתכם לניהול הפיננסי המורכב. בכל תחום האדם נדרש מאז ומעולם לנהל, לארגן ולמכור. והכי חשוב- על לקוחות צריך תמיד לשמור. אם לא נשמור על הלקוחות שלנו הם יברחו לנו. ולא רק כאן טמון הפחד. ברגע שלקוח לא מרוצה יוצא ממורמר ועצבני, או כי חש מרומה, בלתי מסופק ובלתי מרוצה, הוא יכול בקלות להפיץ באוויר את הידיעה המרה על העסק שלכם, דבר שיעבור מפה לאוזן ויכול להחריב עסק שלם במשב רוח קליל של שמועות.

חזרה לחלק ראשון